2014. december 22., hétfő

2. - Ennek így kell kinéznie?


- Te most megnyaltad a fogamat? - kérdeztem elhúzódva Haroldtól. Kezei a vállamat ölelték, legszívesebben sikítva röhögtem volna, hogy éppen szexelni fogunk, ő pedig mindezek ellenére hivatalosan, minden félreérthető dolgot elkerülve a vállamat fogta meg. Ráadásul az előbb nyalta meg a fogamat.
Ó, te jó ég!
- Én... - megköszörülte a torkát. - Miss Peterson nem hiszem, hogy ez jó ötlet. Én még soha sem...
- Még soha sem feküdtél le senkivel, oké. Én önként jelentkezek, hogy elveszem a szüzességedet, szóval megteszed, hogy befogod a szádat és élvezed? Ne szenvedj Harold, ez nem kínzás, sokkal inkább...
- A nevem Edward - morogta, félbeszakítva engem.
Vigyorogva válaszoltam. - Örülök, hogy eljutottunk idáig, hogy félbeszakítasz. Komolyan nem hittem volna, hogy egy ilyen jól nevelt férfi erre képes. De most nem te vagy a domináns fél, Harold. Tehát pofa be, és csókolj meg rendesen.

A kezét a derekamra raktam, én pedig átöleltem a nyakát és csókolni kezdtem halvány rózsaszín ajkát. Igazából ment ez neki, csak valami megerősítésre volt szüksége. Én a testrészek felismerésére: a fogam nem a nyelvem.

Elszakadtam az ajkától és a nyakán hagytam csókokat. Egyre lejjebb haladtam és mielőtt még meggondolhattam volna magam, egy egyszerű rántással kihúztam a nadrágjából az inget.
- Mi a ...
- Pszt - mondtam, majd újból az ajkára nyomtam az enyémet. A kezem még mindig a nadrágjánál ügyködött: kigomboltam, lehúztam a sliccét és egy határozott mozdulattal lerántottam róla az anyagot.
- Én...
Nevetni kezdtem, ahogy kezével a férfiasságát takarta. Legalább már biztosan tudom, hogy a nőkre gerjed és valami véletlen folytán néz ki ilyen elbaszottan.
Az ajkamba haraptam és kezemet az övére rakva nyomást mértem a férfiasságára. Összeszorította a száját, de még így is hallottam a nyögését.
- Még komolyan nem csináltál ilyet? - kérdeztem a fülébe súgva. A leheletemtől libabőrös lett a nyaka. Elrántottam a kezét magától és én tettem a kezem az előbbi helyre. Óvatosan simítottam végig az ágyékán egyre lefelé, karcolva körmömmel a bőrét, amit még mindig a boxer takart.
- Nem - nyögte.
- Egyedül sem? - kérdeztem halkabban, majd a fülébe haraptam és ezzel együtt az alsójába raktam a kezem.
- Te jó ég Ab... Miss Peterson... én nem bírom...
- Hát persze, hogy nem bírod - húztam végig puha bőrén a kezemet. Megrándult az érzés miatt. Kicsit szorítottam a fogásomon és úgy folytattam a mozgást. - Nem is kell hogy bírd. Én vagyok a domináns fél, nem te, Harold.
Ezzel elengedtem és kihúztam az alsójából a kezemet. Nyüszítve emelte fel a csípőjét.
- Nem, nem, nem - motyogtam, miközben letérdeltem elé. Lehúztam a boxerét, egy cuppanós puszit hagytam férfiasságán. Aztán gyorsan felálltam és lekaptam magamról a ruhát.
- Térdre - mondtam.
- Mi?
- Ereszkedj a térdeidre. Előttem.
- Tessék?
- Bízz bennem - cirógattam meg az arcát. - és ereszkedj a térdeidre, Harold.
Minden szexiség nélkül térdelt le elém, a kezét maga elé rakta, egy ostoba kutya pózt vett fel.
- A kezed másra kell használnod, nem a támaszkodásra - vigyorogtam.
Zöld szemeivel felnézett rám, a lámpa fénye tükröződött a szemüvegében.
- Ezt most levesszük - súgtam, miközben levettem róla a szemüveget és az asztalra raktam. Ahogy visszamásztam mellé kioldottam az apró bugyimon lévő masnit, így az a földre hullott.

Harold lélegzete elakadt a látványtól. Vagy legalábbis reméltem, hogy attól. Ujjaival végigsimított selymes bőrömön, ettől az én lélegzetem is elakadt.
- Sejtésed sincs, hogy mit kell tenned? - nyöszörögtem. Az ujjai folyamatosan a nőiességemen cikáztak, teljesen eláztatva ezzel.
- Én... nem tudom, hogy Miss Peterson... - motyogta.
- Az ujjaid kis híján bennem vannak, szóval könyörgök Harold, felejtsd el a baszott jófiú imidzsed és nevezz Abbynek.
- Abby - mormogta, aztán egy csókot lehelt a bőrömre. Kezével a csípőmet fogta, közelebb húzott magához.
- Gyerünk, folytasd - motyogtam, kezemmel a hajába túrtam. Az ajkait végighúzta a bőrömön, itt-ott csókot hagyva. A nyelvét végighúzta az ágyékomon, egészen a nőiességemig, mire meglepetten felsikítottam.
Egyik kezét elvette a csípőmről, de nemsokára  más helyen éreztem meg. Ujjaival ott babrált, szó szerint. Pár másodperc múlva elegem lett belőle.
- Mi a jó fenét művelsz?! - sziszegtem.
- Ennek így kellene kinéznie? - kérdezte és érdeklődően a lábam közé hajolt. Morogva a fürtjei közé túrtam és  annál fogva hátrébb húztam.
- Te aztán tudod, hogy izgass fel egy nőt.
- Ne haragudj, de ilyet még soha sem láttam élőben. Ez hihetetlen, hogy milyen rejtelmes egy női test - hadarta.
Azt hiszem, rájöttem a szüzességének második okára.

___________________________________________


- Rendben vagy? - kérdeztem, miközben Haroldon feküdtem.
- Uhh. Igen. Megvagyok. Rendben vagyok - mormogta.

Azon gondolkoztam, hogy elküldjem - e. Magától nem megy el, az biztos. Viszont nem akartam elküldeni, egy éjszakányi szenvedés után. Végül is, megdolgoztam érte, hogy a mostani állapotot elérjük és semmi kedvem nem volt elengedni. Kárba veszne a munkám.

 - Elmegyek, letusolok - mondtam, majd a meztelenségemmel nem törődve a fürdő felé kezdtem sétálni.
- El kellene mennem? - út közben kérdezte Harold.
- ... Nem. Miért?
- A filmekben ilyenkor mindig lelép az egyik fél és mivel ez a te házad csak én tudnék elmenni - mondta.
Szent ég, ez milyen filmeket szokott nézni?
- Nem, nem kell elmenned. Érezd magad itthon, míg zuhanyzok.
Bólintott, a haja a fejével együtt rázkódott. Halkan kuncogtam és beszaladtam a fürdőbe.


- A kanapén aludjak? - kérdezte Harold, miközben visszamentem a nappaliba.
- Az előbb szexeltünk, te meg a kanapén akarsz aludni? Hát persze, hogy az ágyamban alszol.
- Én nem... Miss Peterson.
- Pofa be, Harold és menj a szobámba. Elég nagy az ágy kettőnknek is. Nemsokára megyek utánad - mondtam, majd a konyhába siettem.

- Holnap estig be se tedd ide a lábad - súgtam a telefonba.
- Ki a fenét szedtél már megint össze?
- Ez most nem fontos - mondtam. - Csak ne gyere haza. Ja és holnap csak délután megyek be.
- Ez a második nap, hogy kedved szerint veszel ki szabadságot.
- A húgod vagyok, megtehetem - rántottam meg a vállam, bár tudtam, hogy nem látja.
- Holnap ledolgozod azokat az órákat amiket eddig mulasztottál - sziszegte bátyám a telefonba. - Nem fogsz egy hülye bárban éjszakázni minden nap.
- Nem vagyok kurva - motyogtam a telefonba.
- Egy szóval sem mondtam azt - morogta, aztán halkan hozzátette -, sokkal inkább hasonlítasz egy...
- Holnap találkozunk - vágtam félbe. - Szeretlek, Ethan.
- Beszédünk lesz holnap - mondta. - Szeretlek Abby.

 . . . . . . . . . . . . . . .


Ha még nem tetted, lépj be a facebook csoportba!

9 megjegyzés:

  1. Hűűha! :D Nagyon izgalmasan kezdődik a történet, várom a folytatást! ❤ ^-^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem a többi rész is tetszeni fog :) Nemsokára jön a következő rész!

      Törlés
  2. Hahahaa, hát ez valami elképesztő :D Ilyen szerencsétlen karaktert még egyik történetben se játszott Harry, de nagyon tetszik. Nagyon-nagyon várom a kövit :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Igen, a történet elején Harry szó szerint szerencsétlen, de majd kikupálódik :) Örülök, hogy tetszik.

      Törlés
  3. Eddig nagyon jo a tortenet! Harryt meg nem nagyon lathattuk ilyen szerepben, de ez ettol egyedi es fantasztikus! Nagyon tehetseges vagy!

    VálaszTörlés
  4. Ez valami csodalatos😍😍😍😍😍

    VálaszTörlés
  5. jaj de nagyon imadom ezt a blogot! van egy olyan erzesem Harry nem marad sokaig ilyen nyomi, lesz itt valtozas:D mar alig varom az uj reszt. Nagyon tehetseges vagy :* xx

    VálaszTörlés
  6. úristen ez nagyon jó....egyszerűen per-fect!!!*---*várom a kövit:$$

    VálaszTörlés