2015. január 1., csütörtök

3. - Ez nem is öltözködés

/ Abby Peterson szemszöge /

- Hol a fenében vagy? - sóhajtottam, Harold után kajtatva. A göncei az ágy szélén voltak, neki viszont nyoma veszett. - Harold!
Halk szitkozódást hallottam a fürdőből, aztán résnyire kinyílt az ajtó.
- Beadnád a ruháim, kérlek?
- Te egyedül fürödtél? Megvárhattál volna. - biggyesztettem le játékosan az ajkam. - Majd máskor bepótoljuk.
- A ru...
- Öltözz fel gyorsan, mert nemsokára munkába kell mennem.
- Abby, a ruháimat idehoznád, ha szépen megkérlek? - kérdezte félénk hangon.
- Ó, erről el is felejtkeztem - kaptam a fejemhez. - Nem.
Meglepetten emelte fel a szemöldökét.
- Tegnap szexeltünk, szóval nyugodtan kijelenthetem, hogy láttalak már meztelenül. Ráadásul eszem ágában sincs visszaadni azokat az undorító cuccokat, amit te ruhának nevezel. 
- Akkor miben menjek ma haza?! - kérdezte idegesen.
Elvigyorodtam, amiért így felhúzta magát ezen.
- Van itt pár ruha, ami szerintem jó lenne rád - mondtam, majd Ethan szekrénye felé indultam és kivettem pár darabot. - De azt hiszem jobb lenne, ha itt vennéd fel, nehogy vizes legyen. Ígérem, nem leskelődök.

__________________________


- Mr. Peterson - mondtam mosolyogva. - Segíthetek valamiben? 
- Ki a fene volt az a srác, az én ruháimban, az én húgom ajkaival a száján? - kérdezte idegesen. 
- Ő Harold Edward Styles, aki az anyjával él és egy rakás szerencsétlenség - vigyorgok. - De azért az este meglehetősen jó volt, tudod a...
- Elég legyen, Abby! - kiált. 
- Nyugodj le Ethan, nem tettem semmi rosszat. Tudod egy nőnek is vannak igé...
- Fogd már be a szádat! - sziszegte idegesen. - Egyáltalán nem vagyok kíváncsi a szexuális életedre. Ahogy itt más sem. 
Körülnéztem az irodájában, ahol voltunk. Ami azt illeti, az őröknek eléggé bejött a témánk. 
-Figyelj, Abby - fogta meg a kezem. - Én csak szeretném ha boldog lennél és nem kellene minden éjszaka mást felhoznod a lakásunkra.
- Minden rendben lesz - legyintettem. - Vele nem kell majd bunyóznod. Meg amúgy sem készülök arra, hogy elengedjem Haroldot egy éjszaka után.
- Vigyázz magadra - csókolt homlokon, aztán az ajtó felé intve elküldött. - És hozz nekem egy pohár kávét.
- A húgod vagyok - mondtam. - Nem pedig a csicskád.
- A gyakornokom vagy - javított ki. - Akinek jelen esetben az a feladata, hogy a kéréseimet teljesítse.



/ Harold Edward Styles szemszöge /

- Edwaaaaaard! - kiáltott fel izgatottan Gemma. - Hol voltál idáig? Csak nem egy nőnél? Összejöttél valakivel tegnap este? Vagy egyszerűen csak leléptél?
- Bemehetek?
Arrébb lépett, hogy be tudjak menni a házába.
- Na, mi volt? - kérdezte, miközben a konyhában a csészémbe töltöttem kávét. - És honnan vannak ezek a ruhák? Te nem így öltözködsz. De, azt hiszem jól áll.
- A neve Abby Peterson, tegnap a klubban ismerkedtem meg vele. Igazán kedves hölgy.
- Kedves hölgy? - sikított izgatottan Gemma. - Ti lefeküdtetek?!
- Én...Mi...Ez.. - megköszörültem a torkomat. - Ez igazán illetlen kérdés, Gem.
- Szóval lefeküdtetek - bólintott vigyorogva. - Jó volt? Tudom, hogy ez volt neked az első. Jól bánt veled?
Tisztában voltam vele, hogy örökké faggatni fog, ha most nem válaszolok neki.
- Ő igazán udvarias volt. Remekül telt a tegnapi estém. Reggel együtt reggeliztünk, majd ruhákat adott és ide hozott autóval, mert ő munkába ment.
- Találkoztok még?
- Telefonszámot cseréltünk. Azt mondta, ír ha végez a munkával, hogy együtt vacsorázhassunk.
- Szuper - mosolygott Gemma. - Gyere, megszépítelek vacsoráig.
- Még csak ebéd idő van, Gemma - tájékoztattam.
- Akkor sietnünk kell.


________________________


- Egészen jól nézel ki - bólintott elismerően nővérem. 
- Köszönöm szépen - motyogtam, majd megfordultam, hogy megnézzem magam a tükörben. 
Majd mikor megláttam magam, összeszorítottam a szemem és elfordultam a tükörtől. 
- Edward, ne már! Tök helyes vagy, mit akarsz még? Imádni fog téged Abby. 
- Ez a nadrág ki van szaggatva. Talán vissza kellene vinnünk a boltba, hogy kicseréljék egy jóra. 
- Istenem! Ez ilyen, Edward! Ha néha kinéznél a szemüvegeden, észrevennéd, hogy csak úgy tapadnának rád a nők, ha rendesen öltözködnél. 
- Én rendesen öltözködök - idegeskedtem. - Ez - mutattam végig magamon. - Ez nem is öltözködés.
- Lehetetlen vagy - rázta meg a fejét. - Ma este maradj ebben. Ha nem tetszik neki, és neked sem akkor felőlem úgy öltözködhetsz, ahogy akarsz. Teljesen nyugodtan beöltözhetsz egy hetven éves öregembernek. Nem szólok majd bele. 
Bólintottam. 
- Köszönöm a segítséget - mondtam, majd két puszit adtam az arcára. 
- Bármikor, öcsi. Sok szerencsét. 


10 megjegyzés:

  1. Neee,miert pont itt?! Aaaaah
    Gyorsan koviiit❤❤❤ imadtam❤❤
    Ugye hamar lesz kovi resz:333
    Legysziiiiii❤❤❤❤

    VálaszTörlés
  2. legjobb blog, úristen!
    Gyorsan kéjük a következőt, hiszen erről egy csomót lehet írni.
    (Amúgy egy jó tanács, sokkal jobb lenne, ha le is írnád, mi hogy néz ki. Mondjuk Harry öltözéke..oké, hogy aki ismeri tudja milyen, de tévednek- gondolom- ide olyan olvasók is, akik nem tudják hogy néz ki. JA ÉS KÉRLEK RÉSZLETEZZ, mert nem hiszem el, hogy ilyen röviden le tudod írni az ilyet..én is író vagyok és én pl egy csomó mindent tudnék róla írni, szóval Just do it! :D)
    Szeretettel, Noraxoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon örülök, hogy tetszik :)
      Egy egész napos boldogságot okoztál nekem a hosszú kommenteddel. Nem szoktak ennyit írni, ami kicsit elszomorít, persze az a lényeg, hogy olvassátok. ( És bevallom, én sem szoktam mindig ennyit írni más blogokhoz )
      Igazából gondban voltam Harry ruhájának a leírásával, mivel az ő szemszögében voltunk és ahogy az a személyiségéből látszik, nem használ olyan szavakat, hogy gatya, vagy izompóló, szóval nem tudta volna hitelesen leírni, hogy mi van rajta, ezért csak a nadrágjára utaltam, hogy hogyan néz ki, ez volt az egyetlen - számomra - lehetséges dolog volt.
      Valószínűleg Harry szemszögéből lesznek még ilyen megnyilvánulások, mivel a történet elején elég avítt és prűd, persze ez változni fog. Viszont Abby perspektívájából próbálom minél jobban leírni a helyzetet.
      Köszi a jó tanácsokat, igyekszem betartani őket és még egyszer köszönöm szépen, hogy írtál, sokat jelent számomra az ilyen visszajelzés. :)
      Szeretettel, Doth Lee Xx

      Törlés
    2. Ha nagyon erőlteted le tudod te írni! :D
      pl.: (teljesen nem a történethez igazítom a szöveget)
      A megszokott és kényelmes ruháim helyett, nővérem egy szakadt térdű nadrágot, bő, egyáltalán nem hozzám illő ujjatlan pólót, amin egy zenész együttesnek a logója lehetett , s erre egy kockás inget adott. Őszintén szólva, megnyugtatott, hogy karom fedésben volt és így nem mutattam sokat, de nem hozzám illő volt, s kényelmetlenül is éreztem magam benne. A nadrág túl feszült, éreztem a levegőt térdemen, a levágott ujjú póló is feszült rajtam és az inget se tűrhettem be vagy gombolhattam össze.

      Mondjuk így, de meg lehet ennél szebben is fogalmazni, de hajnali fél kettő van és ilyenkor nem vág jól az agyam.(:DD)
      Noraxoxo

      Törlés
    3. Amúgy, ne aggódj a rövid kommentek miatt, csak azért írnak egyenlőre ilyen rövideket, mert nem rég kezdted és ilyenkor -talán- várnak azzal, hogy kifejezzék bővebben mit gondolnak vagy csak lusták.
      Rám számíthatsz hosszú-kommentek terén, de ahhoz csak az kell, hogy egyre jobb legyen. Mert én csak akkor szoktam általában kommentelni, ha a történet, fogalmazás lenyűgöz!(:

      Törlés
  3. AHH de imadom uristen, annyira vicces Harryt igy latni ebbe nem olyan nagy 'bad boy' mint a tobbi blogban de ezert kulonleges nagyon ez a sztori:)azert remelem kesobb kicsit tokosebb lesz Harold:D nagyon gyorsan kovit. Abby nagyon nagy kedvencem nagyon nagy forma a csajszi :D szoval meg annyit mondanek hogy tenyleg egyik legjobb blog !!! xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Harry nem lesz végig ilyen, minél több időt tölt Abbyvel annál magabiztosabb lesz.
      Köszönök mindent. Örülök, hogy tetszik :) Xx

      Törlés
  4. Szuper lett! Gyorsan kövit!

    VálaszTörlés